torsdag den 9. november 2017

Vinderen af dahliaerne er fundet











Så er vinderen af dahlia konkurrencen fundet.
Den heldige vinder er ikke udtrukket lige som jeg plejer.
 Nej jeg har valgt at sige mit yndlingstal.
Tælle fra starten af hvem der var det nr. helt fra begyndelsen.





Den heldige vinder er




BOM
                                                                        BOM BOM






Nr. 15 mit lykketal bliver repræsenteret af:

Anne-Mari Gabrielsen

(Du var nr. 15 der blev fast læser på min blog)




Kæmpe stort tillykke
Håber du vil få så meget glæde af dine dahlia knolde til sommer.
Lige så meget glæde som jeg har haft.

Vil du være sød at kontakte mig med adresse så
jeg kan få sendt din pakke.



Rigtig smuk dag til jer alle og tak for i deltog og sendte søde kommentarer

Klem

Charlotte


5 kommentarer:

  1. Tillykke til den MEGET heldige vinder :D

    SvarSlet
  2. Stort TILLYKKE til den heldige vinder af af de smukke blomster 🌸🏵🌹🥀🌺🌻🌼🌷⚘

    SvarSlet
  3. Åhhh sådan en heldig kartoffel ;0) hjerteligt tillykke 🌹🌸🌺🌷🌼🌻
    Det var en mega flot giwe away dronning Fryd 🤗
    Rigtig god aften

    Knus Lone

    SvarSlet
  4. Mange gange tillykke til ejeren af et smukt sensommerbed. Ikke dårligt at kunne se frem til.

    Knus Susanne Josephine

    SvarSlet
  5. Gratulerer hjerteligst til den heldige vinneren 🌸🌱🌸🌱🌸Det komner til å bli et vakkert bed 💕

    SvarSlet