torsdag den 16. juli 2015

Jordbær fest



Så kom der sol og sommer...... og selvfølgelig blæst.
Her skal der være jordbær fest.
Der skal spises alle de jordbær vi kan.
De sidste skal der laves en lækker marmelade af. Så vi 
kan hente sommeren frem senere på året.



Jeg elsker mit Villeroy og Boch porcelæn. Det 
passer så smukt ind i den fransk- nordiske landstil.
Jordbær fra haven eller ude fra den lokale bondemand.
Så bliver det ikke mere dansk vel!


Der blev rigtig mange jordbær til overs.
En lækker marmelade. Kogt op med mynte blade.
Er en fryd at tage frem en kold vinter dag, til 
hjemmelavede pandekager.

Rigtig smuk dag 

Charlotte



5 kommentarer:

  1. Det er også smukt det porcelæn fra Villeroy boch. Jeg tænker tit på dig når jeg er i Belgien.

    SvarSlet
  2. Tak. Ja jeg er så forelsket i det. Syntes det er så smukt. Faktisk er jeg slet ikke til blå. Så ved ikke lige hvad der skete for mig da det porcelæn tog mig med storm. Men det har det virkelig gjort!
    Kunne tænke mig at der er meget smukke ting i Belgien. Vil meget gerne der ned og set, både landet og deres markeder.

    SvarSlet
  3. Alt er så smukt hos dig ���� hvordan har du lavet mærkaterne til marmelade glassene? Er det på computeren? Håber ikke det gør noget jeg spørger så meget ��
    Vh Lone

    SvarSlet
  4. Kære Lone.
    Det er så dejligt du spørger. Bliv endelig bare ved med det.
    Ja jeg har lavet etiketterne på min pc.
    Jeg har lavet en skabelon som altid ligger parat, så jeg kan skrive på dem.
    Det kræver lidt arbejde. Men så har du dem altid. I photo shop kan man alt.
    Rigtig god dag
    Charlotte

    SvarSlet
  5. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet